Saturday 18 June 2011

selamat hari ayah..

                                                             assalamualaikum =)

ayah,bapa,daddy(not sugar daddy),bapak,pok,ayahanda semua tu same je maksudnya org yang membesarkan kita mendidik kita selain dari ibu kita.....ayah lah ketua keluarga....kekadang dengar berita ayah rogol anak,dengar cerita ayah mendera anak,pkul anak,atau ayah suki main judi o anything else la yg x baik....
bersyukur sgt2 ase Allah bg sy seorang ayah yg baik hati,sporting dan perfect...!!!! saya x dpt bayang hidup tanpa seorang ayah...sape nak ajar saya naik basikal??sape nak ajar sy tanam kucing mati?sape nak ajar saya membaca??sape nak ajar saya nak cari boyfren yang baik?sape nak dukung sy masuk dlm bilik mase sy tertido kat depan tv??sape nak amek sy kat sekolah??sape nak bayarkan yuran sekolah sy??sape yang nak bg semangat jika sy kna repeat paper??(xpenah lg kna repaet n xnk) so macam tu lah i cant imagine my life without father....good father....

my ayah..!!

hanya seorang lelaki itulah ayah saya

ayah sy seorang yg byk ckp mcm sy :)



wif my angah 

heheh love my ayah so much.....

thanks for reading this entry take care people bye2........





No comments:

Post a Comment