Latest Fashion Trends

Thursday, 2 June 2011

jangan lafazkan

                                                                      assalamualaikum...


jangan lafazkan???jangan lafazkan ape?? sebenarnya xada lah lafazkan pape pun....cuma sy teramat teruja n suka mendengar lagu jangan lafazkan dari KRU (acceli sy minat yusri kru hahha malu^^) tutup muka jap,,,,
sal lagu ni...mmg sy da minat lama k....ada lg x yang minat lgu ni sme macam saya???

emm disebabkan mse skunk ni dah mlm.....jadi malas asenya nak taip panjang2 entry ni.....takot melalot je ...ye la apbila mata dah mengantuk otak pom jadi xbetul heheheh...ni pom da byk spelling error yang tlh di baiki hehe...malu banget ouh..!!! k lah jom dengar lagu ni sme2 b4 tdow...




thanks for reading this entry...take care people bye..!!!!

No comments:

Post a Comment