Latest Fashion Trends

Thursday, 2 June 2011

i-------city

                                                                     assalamualaikum.....

pernah anda pergi ke ICT??mesti pernah kan...ye,satu tmpt yg agak menarik...sy berpeluang prgi pun kerana sy ad bt demo ubt kat putrajaya.....so,ni la kesempatannya hehhheee......kami prg dlm pkul 11.40 pm ....

 muka keletihan.....


k.zima dipaksa memakai tanduk setan tu hahha


wat gaya hbis cute dh tp x menjadi huhu

penyanyi nasyid berlatih berjalan c.nik penyanyi nya

melakukan aksi macam ni depan public supaya kelihatan ramah


nak thu x kami ni berjalan tanpa puan shadida kan??? hhahahaha puan tdow dlm van sbb penat kerana sblm kami ke i-city kami ke KLCC hehehehe......agak penat seharian berjalan...xpe bjln punya pasal kita sanggup...

sory,opie xbersedia kerana cuba mengelak tahi cicak dari jatuh ke atasnya

membuat muka paling comel...

yap ni semua puan shadida yg belanja tq puan hehhe lain kali belanja lg


bergmbr slps WINDOW SHOPPING kat i setan


walaupun penat kami gembira...(ayat ni pnh digunakan mse bt karangan sekolah rendah dulu)


p/s : ase nak amek gmbr dengan harimau...but when eh???


ok lah bye2.....


thanks for reading thus entry....










No comments:

Post a Comment