Latest Fashion Trends

Friday, 17 June 2011

malam seribu kenangan episod 2

                                                                assalamualaikum =)

pelik enrty kali ni sebab ada episod....sebab nya gue ngak ad idea dong..!! ni nak sambung blik....hari ni da x letih sgt...cuma kaki je agak kerassss x bole jalan banyak sgt...jap lg nak kua jalan2 ngan syah....hehehe..law jalan lupa la kaki kita tngah saket hehe.....sweetnya..
jom2 sambung cte sal entry semalam.....tapi b4 sambung to nak cte ni tadi kita goreng roti salut telur....best wooooo.......
jom sambung cte....selepas sy dgn budak2 kelas sume2 tu main sukaneka..kita men air kat pantai yang indah disamping ada burung helang melebarkan sayapnya ...dengan bangganya dye bertebangan bebas di udara sambil menjeling ke arah kami yang x pandai terbang......


 
fiza ajar aku berenang dengan cara yang salah.

jue knp kua bgtu bangga dpt men air?

gambar ni sesuai dijadikan sebagai cover muka depan majalah mangga..!!

soe jiha jadi mangsa kami....

comot2.....


selepas aktiviti ni...pergi mnd n mkn,tp perut x rasa lapar hny mengantuk dan letih...tp apabila g mkn ...ciap tambah nasi lg..urmmm itulah aq..seorang yang mkn byk.

p/s:berjumpa di episod 3 plak...nak rehat jap..
thanks for reading this entry take care people. bye...



No comments:

Post a Comment